• 13 ledna, 2025

Reklamní předměty v marketingu


Reklamní předměty Promodárky jsou již dlouhé roky součást marketingových strategií mnoha firem a podniků. Reklamní předměty mohou být opravdu různé. Propisky, hrníčky, USB flash disky, oblečení, tašky a tak dále. Mají za úkol zvýšit povědomí o značce firmy mezi zákazníky, případně s nimi upevnit vztahy. Jak ale reklamní předměty využít v marketingu?

marketing

Budování silné značky

Reklamní předměty jsou skvělým nástrojem pro budování značky. Pokud lidé dostanou předmět, na kterém je logo vaší firmy, začnou si spojovat vaši firmu s oním reklamním předmětem. Čím častěji ho uvidí, tím více si budou pamatovat vaši značku. Proto se jako reklamní předměty obvykle volí takové předměty, které mohou lidé využívat na každodenní bázi.

Zacílení na cílové skupiny

Reklamní předměty se dají skvěle zacílit na konkrétní skupinu. Můžete je přizpůsobit buď konkrétnímu trhu, konkrétní události nebo konkrétní cílové skupině. Pokud například jsou ve většině vši zákazníci mladí dospělí, vytvoříte předměty, které tato skupina nejvíce používá. Nebo pokud se zabýváte ekologií, vytvoříte ekologické reklamní předměty.

propiska

Kreativita

Pokud máte rádi kreativní marketing, budou se vám reklamní předměty velmi líbit. V marketingových kampaních, do kterých zapojíte reklamní předměty, můžete přemýšlet velmi kreativně. Fantazii se zde meze nekladou a kreativita je naopak vítaná. Vyhrajte si s vašimi předměty, inovujte je a tvořte neustále něco nového.

Péče o zákazníky

Reklamními předměty můžete dát najevo zákazníkům, že si jich vážíte. Pokud dáte zákazníkovi něco zdarma, cítí se oceněn za svou loajalitu a za to, že má zájem o vaši značku. Tvoříte tím pozitivní vazbu, kterou si vytvoří mezi sebou a vaší značkou. Bude si ji automaticky spojovat s něčím příjemným a bude se mu pak u vás chtít více nakupovat. A přitom reklamní předměty nemusí být nic drahého, ale je to investice, která se vyplatí.